Monday, February 16, 2009

SELAMAT DATANG SEMUA...

Salam buat semua pengunjung blog ini.

Sebagai pembukaan, saya ingin memperkenalkan diri saya.
Nama saya Lee, tukang jahit pakaian Melayu tradisional dan moden yang telah berkecimpung dalam bidang jahitan selama lebih dari pada 10 tahun.

Sekarang saya menjalankan perniagaan saya di Lot 14, Pasar Rakyat, Medan MARA, Kuala Lumpur. Sedia mengambil tempahan jahitan pakaian moden/tradisional, corset, manik, sulaman dan langsir. Selain itu saya juga memperagakan pakaian ready-made di kedai saya untuk mereka yang lebih suka memilih jahitan sedia ada. Pelbagai saiz untuk pilihan.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi saya di talian ini, 017-3180035.

Blog ini akan diupdate daripada masa ke semasa dengan contoh-contoh baju jahitan kedai saya untuk tatapan dan sumber inspirasi sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan.

Sekian dulu sehingga ke posting akan datang. Tunggu.....

No comments:

Post a Comment